Aicinām mūsu kolektīvam pievienoties
grāmatveža palīgu /-dzi
[darba vieta – Cēsis vai Rīga]
Darba pienākumi un atbildības joma:
- Grāmatvedības pirmdokumentu apstrāde un grāmatošana grāmatvedības uzskaites programmā;
- Bankas un kases operāciju uzskaite;
- Avansa norēķinu un komandējumu noformēšana un uzskaite;
- Debitoru un kreditoru uzskaite un uzraudzība;
- Noliktavas un citu apgrozāmo līdzekļu uzskaite;
- Autotransporta maršrutu un degvielas uzskaite;
- Laicīga un korekta atskaišu sagatavošana un iesniegšana VID EDS sistēmā;
- Statistikas pārskatu laicīga un korekta sagatavošana;
- Darba devēja un tā klientu interešu pārstāvēšana VID un citās valsts institūcijās;
- Asistēšana pie gada pārskatu, operatīvo pārskatu sagatavošanas;
- Profesionāla komunikācija un klientu konsultēšana kompetences ietvaros;
- Asistēšana galvenajam grāmatvedim ikdienas grāmatvedības nodaļas darbos;
- Citi ar grāmatvedību tieši saistīti uzdevumi.
Prasības kandidātiem:
- Atbilstoša izglītība un pieredze līdzīgā amatā;
- Grāmatvedības procesu un LR nodokļu likumdošanas pārzināšana;
- Pieredze darbā ar grāmatvedības programmu Tildes Jumis;
- Teicamas datorprasmes;
- Teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas, rakstiski un mutiski, skaidrojot grāmatvedības un nodokļu jautājumus;
- Augsta atbildības sajūta, precizitāte, lojalitāte, spēja efektīvi organizēt savu darbu.
Piedāvājam:
- Mūsdienīgus darba apstākļus, starptautisku un dinamisku darba vidi;
- Nepilnas slodzes darbu (2-3 dienas nedēļā) vai pēc vienošanās;
- Atalgojumu no 7 EUR/stundā bruto, izvērtējot profesionālo pieredzi un prasmes;
- Stabilu darbu, atbalstošu vadību un kolēģus;
- Profesionālās izaugsmes iespējas;
- Darba vietu Cēsīs vai Rīgā.
Pieteikumu (CV, motivācijas vēstuli), lūdzu, sūtīt līdz 2023.gada 16.jūnijam uz adresi:
ActusQ SIA
Valmieras iela 20A, Cēsis, LV-4101
vai e-pastu: actusQ@actusQ.lv.
Lai uzzinātu vairāk par vakanci, lūdzu, zvanīt: 64107185.
Aicinām mūsu kolektīvam pievienoties
ASISTENTU (-I) NEKUSTAMO ĪPAŠUMU UN PROJEKTU NODAĻĀ
Galvenie darba pienākumi:
- Kārtot uzņēmuma un klientu nekustamo īpašumu darījumu lietvedību;
- Sagatavot un aktualizēt nekustamo īpašumu informācijas un prezentācijas materiālus;
- Zīmēt un sagatavot nekustamo īpašumu kartes un pirkšanas/pārdošanas/nomas maketus;
- Profesionāli strādāt ar projektam nepieciešamo informāciju no publiskajām datubāzēm (www.lursoft.lv, www.zemesgramata.lv, www.kadastrs.lv u.c.);
- Koordinēt ārpakalpojumu sniedzēju darbību un nodrošināt dokumentu laicīgu saņemšanu no sadarbības partneriem, fiziskām un juridiskām personām, valsts un pašvaldību iestādēm;
- Uzturēt un pilnveidot uzņēmuma mājas lapu un sociālo tīklu kontus patstāvīgi un sadarbībā ar ārpakalpojuma sniedzēju;
- Piedalīties profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumos.
Prasības kandidātam:
- Profesionālā vidējā izglītība (lietvedis) vai profesionālā augstākā izglītība (biroja administrācijā vai citā ar amata pienākumiem saistītā jomā);
- Amata pienākumu izpildei atbilstoša darba pieredze;
- Zināšanas darbā ar kartogrāfisko materiālu, topogrāfiskajiem plāniem;
- Teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstiski un mutiski;
- Ļoti labas datorprasmes; spēja ātri apgūt jaunas prasmes darbā ar speciālām datorprogrammām;
- Teicamas komunikācijas prasmes, spēja prasmīgi plānot un strukturēt savu darba laiku un noteikt uzdevumu prioritātes, uzņemties iniciatīvu, risināt sarežģītas situācijas, analītiska un strukturēta domāšana, precizitāte, uzticamība;
- Lojāla un godprātīga personība;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Piedāvājam:
- Mūsdienīgus darba apstākļus, starptautisku, dinamisku un izaicinošu darba vidi;
- Stabilu atalgojumu atbilstoši kandidāta pieredzei, prasmēm un rezultātiem, sākot no 1400 EUR/mēnesī pirms nodokļu un nodevu nomaksas; kandidātiem ar uzskatāmu pieredzi, prasmēm un rezultātiem piedāvājam individuālas sarunas un vienošanos par atlīdzību;
- Pilnas slodzes darbu;
- Darbu uz nenoteiktu laiku;
- Darba vietu Cēsīs;
- Iespējami darba braucieni un komandējumi.
Pieteikumu (CV, motivācijas vēstuli), lūdzu, sūtīt līdz 2023.gada 16.jūnijam uz adresi:
SIA “ActusQ”
Valmieras iela 20A, Cēsis, LV-4101
vai e-pastu: actusQ@actusQ.lv
Ja vēlies uzzināt vairāk par vakanci, lūdzu, zvanīt: 64107185.
Aicinām mūsu kolektīvam pievienoties
NEKUSTAMO ĪPAŠUMU SPECIĀLISTU (-I)
lauksaimniecības jomā
Galvenie darba pienākumi:
- Kārtot uzņēmuma un klientu nekustamo īpašumu darījumu lietvedību;
- Piedalīties nekustamo īpašumu pirkšanas/pārdošanas projektu izstrādē un koordinēšanā, nekustamo īpašumu darījumu vadīšanā, zemes nomas un apsaimniekošanas jautājumu risināšanā;
- Uzturēt komunikāciju ar nekustamo īpašumu pircējiem/pārdevējiem/nomniekiem;
- Sagatavot un aktualizēt nekustamo īpašumu informācijas un prezentācijas materiālus;
- Zīmēt un sagatavot nekustamo īpašumu kartes un pirkšanas/pārdošanas/nomas maketus;
- Profesionāli strādāt ar projektam nepieciešamo informāciju no publiskajām datubāzēm (www.lursoft.lv, www.zemesgramata.lv, www.kadastrs.lv u.c.);
- Koordinēt ārpakalpojumu sniedzēju darbību un nodrošināt dokumentu laicīgu saņemšanu no sadarbības partneriem, fiziskām un juridiskām personām, valsts un pašvaldību iestādēm;
- Veikt Iekšējās kontroles sistēmas izpildi – klientu risku izpēti, izvērtēšanu un uzraudzību saskaņā ar uzņēmumā esošo Iekšējās Kontroles Sistēmu un aktuālajiem normatīvajiem aktiem;
- Uzturēt un pilnveidot uzņēmuma mājas lapu un sociālo tīklu kontus patstāvīgi un sadarbībā ar ārpakalpojuma sniedzēju;
- Veicināt jaunu klientu piesaisti;
- Orientēties ar lauksaimniecības un mežu nekustamo īpašumu nozari saistītos jautājumos un pārzināt ar amata pienākumu izpildi saistītos normatīvos aktus;
- Piedalīties profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumos.
Prasības kandidātam:
- Augstākā izglītība, vēlams ekonomikā, biznesa vadībā, nekustamo īpašumu pārvaldībā un vērtēšanā vai citā saistītā jomā;
- Amata pienākumu izpildei atbilstoša darba pieredze;
- Zināšanas darbā ar kartogrāfisko materiālu, topogrāfiskajiem plāniem;
- Spēja pārliecinoši veikt klātienes un neklātienes saziņu (gan mutiski, gan rakstiski) ar ārvalstu un vietējiem klientiem un sadarbības partneriem;
- Teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstiski un mutiski;
- Ļoti labas datorprasmes, vēlamas maketēšanas un/vai grafiskā dizaina programmu lietošanas prasmes; spēja ātri apgūt jaunas prasmes darbā ar speciālām datorprogrammām;
- Teicamas komunikācijas prasmes, spēja prasmīgi plānot un strukturēt savu darba laiku un noteikt uzdevumu prioritātes, uzņemties iniciatīvu, risināt sarežģītas situācijas, analītiska un strukturēta domāšana, precizitāte, uzticamība;
- Lojāla un godprātīga personība;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Piedāvājam:
- Mūsdienīgus darba apstākļus, starptautisku, dinamisku un izaicinošu darba vidi;
- Stabilu atalgojumu atbilstoši kandidāta pieredzei, prasmēm un rezultātiem, sākot no 1820 EUR/mēnesī pirms nodokļu un nodevu nomaksas; kandidātiem ar uzskatāmu pieredzi, prasmēm un rezultātiem piedāvājam individuālas sarunas un vienošanos par atlīdzību;
- Pilnas slodzes darbu;
- Darbu uz nenoteiktu laiku;
- Darba vietu Cēsīs;
- Iespējami darba braucieni un komandējumi.
Ja uzskati, ka atbilsti šai vakancei, sūti savu motivācijas vēstuli, atspoguļojot savu pieredzi, prasmes un īpašos sasniegumus, un CV līdz 2023.gada 16.jūnijam uz adresi:
SIA “ActusQ”
Valmieras iela 20A, Cēsis, LV-4101
vai e-pastu: actusQ@actusQ.lv
Ja vēlies uzzināt vairāk par vakanci, lūdzu, zvanīt: 64107185.